Behöver med bloggare!!

Så om du har One Direction Infection och kan blogga när som hellst, så är det bara att komentera detta inlägg eller mejla till [email protected] 
 
För om inte jag får mer hjälp med bloggen och så så måste jag sluta denna bloggen, eftersom jag bloggar själv om mig själv och om Little Mix.. så jag behöver hjälp. Annars slutar jag att blogga helt..
 
Jag ska börja 7:an och jag kommer få mer läxor än alla eftersom jag ska gå i musikklass, så vi lägger mer tid på musik än valiga lektioner.. 
Så jag behöver hjälp!!
 
Ni måste svara på dem här frågorna:
 
-Namn
-Ålder
-Bor
-När du kan blogga
-Twitter?
-Facebook?
-Hur länge du har följt min blogg
-Var du tar reda på alla nyheter 
osv!!
 
Vore snällt om ni ville hjälpa till! 
Tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! kolla gärna in min blogg om Justin Bieber! uppdatera runt 10 inlägg per dag och du kommer alltid hitta dom senste nyheterna samlade här :) Bloggen hittar du via: bieber.blo.gg :)
Ha en toppen dag kram! :)

2012-07-17 @ 16:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback