Om mig?

Jag har fått en komentar om att jag ska berätta om mig själv osv.. 
Ja, jag kommer berätta lite om mig själv..
 
Bild på mig:
 
Jag som driver denna bloggen heter Clara och föddes den 29:e Maj 1999. Har i hela mitt liv i staden Malmö tills den 1 April 2011 som jag flyttade till Oxie. Som ligger ca 1-2 mil från Malmö. Jag går i musikklass i 7:an vilket jag verkligen rekomenderar. (Tror jag eftersom det är sommarlov och att jag inte har börjat 7:an än)
 
Jag bor tillsammans med pappa Per, mamma Irene och lilla syster Tilde. utanför Malmö. Oxie kan jag bara säga att det är världens tråkigaste stad! Inget händer här. Fast fördelen med det, är att det är lugnt och tyst. 
 
 
Ja, där var ju lite om mig haha :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så söt, älskar ditt hår! :D

2012-07-23 @ 13:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback